Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Dark Souls II – prawdopodobne ustawienia graficzne w wersji PC
Wszyscy pamiętamy, jak wyglądała strona techniczna pierwszego Dark Souls na PC, dlatego chcielibyśmy o niej jak najszybciej zapomnieć. Mamy nadzieję, że studio From Software wyciągnęło wnioski i w przypadku kontynuacji nie tylko doczekamy się lepszej optymalizacji silnika, ale także ujrzymy więcej opcji graficznych do wyboru. W poprzednim Dark Souls twórcy nie rozpieścili graczy, serwując zaledwie możliwość ustawienia rozdzielczości, częstotliwości odświeżania, wygładzania krawędzi oraz rozmycia obrazu. Wygląda jednak, że twórcy nie popełnią tego samego błędu. Jeśli wierzyć temu, co widać na udostępnionym w internecie obrazku, dostaniemy w pecetowym Dark Souls II bardziej rozbudowane ustawienia graficzne.

Będziemy mogli zdecydować nie tylko o jakości tekstur, cieni, efektów specjalnych, wody, modeli postaci i filtrowania anizotropowego, ale także włączymy lub wyłączymy takie opcje, jak rozmycie obrazu (w tym rozmycie przy ruchu kamerą), SSAO (okluzja otoczenia) czy Depth of field (głębia ostrości). Wybór może nie jest przesadnie szeroki, ale nie da się nie zauważyć dużego postępu względem „jedynki”. Pozwala to sądzić, że studio From Software przyłożyło się do konwersji komputerowej wersji Dark Souls II, która zaoferuje coś więcej niż tylko podbitą rozdzielczość obrazu.

Źródło:
"qjin" - GRY-OnLine
Klemens
2014-04-08 18:04:37
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow